czwartek, 13 grudnia 2012

VIDEO NAGRYWA Z JANEM BORYSEWICZEM!


Wojtek postanowił nam nieco zdradzić odnośnie trzeciej płyty, nad którą Video aktualnie pracuje. Na swoim Facebooku dodał nowy wpis w którym oznajmił że Jan Borysewicz, gitarzysta Lady Pank komponuje utwory na nowy album zespołu. Wiemy na pewno również to że premiera singla będącego pierwszą odsłoną tej współpracy odbędzie się już w styczniu! Ja już nie mogę się doczekać :)
- ,,Ogromnie sie cieszymy, ze możemy juz zdradzić pierwsza tajemnicę dotycząca naszej najnowszej płyty. Od jakiegos czasu jesteśmy w trakcie nagrań we współpracy z legendą polskiej sceny, Janem Borysewiczem, który komponuje utwory na nasz trzeci studyjny album! Spotkanie i praca z Janem Bo jest czymś wyjątkowym, wierzymy że zderzenie naszych muzycznych światów pozwoli nam udać się w nowe stylistyczne rejony, o jakich myślimy już od dłuższego czasu. Czy tandem Borysewicz – Łuszczykiewicz okaże się muzycznym wydarzeniem roku? To wyjaśni się już wiosną, na kiedy przewidziana jest premiera nowego longplaya Video. Singiel będący pierwszą odsłoną tej niezwykłej współpracy ujrzy światło dzienne już w styczniu 2013."

 - ,,Nagrywamy płytę z Janem Borysewiczem!!! :) Od zawsze traktowałem swój zespół jako wehikuł do spełniania marzeń. Kilka z nich juz udało mi sie zrealizować, wspomnienia na starość mam schowane w szufladzie. Przy okazji trzeciej płyty postanowiłem spróbować sięgnąć po cała pulę. Jan to legenda absolutna, Lady Pank to pierwszy zespół, który widziałem w telewizji i pierwszy, który zdmuchnął mi umysł. Jestem fanem dozgonnym. Jak powiedział Frank Zappa: mówienie o muzyce to jak tańczenie o architekturze, zatem po prostu poczekajcie. Siedzimy w studio. To będzie świetna podróż :) P.S To pierwszy news, na dobry początek ;)"

5 komentarzy:

  1. Ja również nie mogę się doczekać, kiedy usłyszę premierę singla :)
    NN na http://arianagrande-poland.blog.onet.pl/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam zaprosić Cię na nowo powstały blog o wokalistce Ewelinie Liszowskiej http://ewelina--lisowska.blog.pl/ .Jeśli tylko chcesz możemy dodać swoje blogi do linek i informować się o nowych notkach pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na nn :) Ariana w poniedziałek zrobiła LiveChat, w którym wspomniała o Polsce! // arianagrande-poland.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na notkę z dnia 19 grudnia, oraz 20 grudnia [http://ewelina--lisowska.blog.pl/]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na nowy news {ewelina--lisowska.blog.pl]
    Ps.
    Czekam z niecierpliwością na nowy singiel zespołu.

    OdpowiedzUsuń