sobota, 27 kwietnia 2013

NOWE INFORMACJE O SINGLU


W wywiadzie dla OFC Video, Wojtek wspomniał nieco o nowym singlu promującym trzeci krążek. Otóż singiel jest już skończony i z półrocznym opóźnieniem trafi do radia ,,jest to kwestia kilku dni". Szczęśliwcy, którzy udadzą się w maju na koncert Video będą mogli usłyszeć już nowy singiel. Ja już się nie mogę doczekać kiedy usłyszymy pierwsze dźwięki z nowego materiału. :)

Wywiad z Wojtkiem oraz fragmenty koncertu Video z Włocławka możecie zobaczyć na poniższym materiale:

2 komentarze:

  1. Ja tez się już nie mogę doczekać nowego singla :) [the-vampire-diaries]

    OdpowiedzUsuń
  2. Co powiesz na wymianę aff z Ewelina-Llisowska.blog.pl ? // Gratuluję takiego stanu strony, ja też próbowałem zrobić tak profesjonalnie na blogspocie ale coś mi nie wyszło xd

    OdpowiedzUsuń