czwartek, 16 lutego 2012

Autorka strony

Nigdy nie zastanawiałam się nad tym co mam powiedzieć, kiedy się przedstawiam. Same z siebie płynęły słowa, które idealnie trafiły do odbiorcy. Może zacznę tak: nazywam się Patrycja, jestem wielką fanką zespołu Video od 4 lat. Notorycznie słucham ich muzyki i śledzę każdy "krok" zespołu. Oprócz muzyki zespołu Video słucham także m.in. Avril Lavigne, Katy Perry, Jessie J, Green Day, Nurth, Nirvana, Maroon 5, Marlin Manson i Paramore. Prowadziłam mnóstwo blogów typu fan site, począwszy od sióstr Olsen po Dodę, Miley Cyrus, Lady GaGę skończywszy na Selenie Gomez i Jakubie Gierszale . Jednak musiałam zawiesić owe blogi ponieważ zainteresowanie niektórymi osobami stało się już pewną rutyną, z biegiem czasu miałam już po prostu dosyć niektórych osób np. z przyczyn że po prostu robią za dużo szumu wokół siebie. Blog o zespole Video prowadzę najdłużej w porównaniu do innych, które szybko zawieszałam. Jest to również pierwsza moja strona która otrzymała Autoryzację. Jeżeli chcesz więcej o mnie wiedzieć to zapraszam do zadania pytania w dziale FAQ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz