czwartek, 16 lutego 2012

Historia Strony


Blog powstał: 18.08.2008r.

Krótka Historia: Na początku byłam niezbyt sympatycznie nastawiona do Video, ponieważ byłam fanką Dody i słyszałam o różnych akcjach jakie ten zespół robił w kierunku tej Artystki. Pewnego razu byłam w Sopocie, wisiały tam plakaty ogłaszające że różne zespoły, które mają wystąpić na tegorocznym Sopot Festival 2008 będą w Letniej Kawiarence WP. Nawet nie wiem dlaczego ale po przyjeździe do domu bardzo chciałam zobaczyć ten zespół, ciągnęło mnie tam ale przecież go 'nie lubiłam' bo sprzeciwiłabym się Królowej ;p Jednak poszłam pod prąd i 18 sierpnia 2008 roku założyłam VIDEO.BLOG.ONET.PL Parę dni po założeniu bloga pojechałam do Sopotu - Letniej Kawiarenki WP aby zobaczyć, spotkać się z Wojtkiem Łuszczykiewiczem, Tomkiem Lubertem i Anią Wyszkoni, a Doda poszła w odstawkę :D.   
Pierwsze zawieszenie bloga nastąpiło 11.09.2009r. było to spowodowane rozpoczęciem roku szkolnego i małej chęci do blogowania, po trzech miesiącach odwiesiłam bloga. Drugie zawieszenie było 28.02. w dzień urodzin Wojtka - czego bardzo żałuję, po raz kolejny był ten sam problem - nie miałam chęci do pisania newsów. Co ciekawe w czasie tych dwóch zawieszeń nadal byłam wielką fanką Video i słuchałam ich muzyki. Blog po raz kolejny zaczął normalnie funkcjonować 28.08. gdzie pojawiła się notka z otwarciem oraz z informacją iż 18.08.10 blog obchodził swoje drugie urodziny!!! Mimo zawieszeń jest to mój pierwszy blog który funkcjonuje tak długo. Potem został założony twitter bloga w którym można znaleźć wszystkie ważne informacje o zespole, lecz w skrócie. Twitter został założony z powodu szybkiego kontaktu z fanami Video oraz szybkim przekazem informacji.
21 czerwca '11 został założony Facebook bloga, przez który fani będą mieli jeszcze łatwiejszy dostęp do informacji o zespole wystarczy "polubić" stronę.
4 lipca 2011 blog uzyskał status AUTORYZOWANY!

Adresy Bloga:
- www.video.blog.onet.pl (18.08.2008-23.09.2012)
- www.zespolvideo.blogspot.com (23.09.2012 - ...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz